110429

8kommentarer

Frukost: Knäcke med ost och paprika + juice
Mellanmål: Wienerbröd
Lunch: Ost- och skinksallad med matvete
Mellanmål: -
Middag: Fläskfilé med pommes, stekta champinjoner & beasås
Mellanmål: Popcorn

Övrigt: Päronsoda
Träning: Promenad 5.29 km
Kommentar: Jäkla wienerbröd som låg och frestade mig, det är mycket mensen som gör det. De kan väl inte bara vara jag som blir sötgalen under mensperiod? Jag går iallafall inte överstyr. Och så har jag ju tagit en bra promenad också, är ändå stolt över mig själv today.

8 kommentarer

Viktkamp

29 Apr 2011 22:12

Mensperiod, sötsuget är ju på topp då :D

Junitjej

30 Apr 2011 00:13

Vilken härlig promenad!

Nett

30 Apr 2011 08:24

Bra jobbat med promenaden :)

Maj

30 Apr 2011 08:26

okej, bra det ju! =)jag äter as mycket sött innan jag får mens, helt sjukt. men bra att du har tränat! =) allt är bra med mig, själv då??=)

Frugan

30 Apr 2011 08:30

Har med mensen och det är ett helvete :((



Tack gumman!

Jag vill gifta om mig för att inviga mitt nya liv.

Du vet det där friska, smala, hälsosamma livet. Men mest för att jag förhoppningsvis i framtiden vinner över det elaka.



Hoppas att du får en underbar lördag gumman.

Kramiz

Malin I Form

30 Apr 2011 09:33

Härligt med promenad ju!

Eleonore

30 Apr 2011 10:00

Åg det lät som en god middag du ;)

Fanny

02 May 2011 14:34

jag blir med galen av mensen hahha. brukar inte äta sötsaker idag har jag ätit en glass, en as zoo godis, och någon lakrits grej! :o

Kommentera

Publiceras ej