110420

3kommentarer

Frukost: Lingongrova med pålägg och gurka
Lunch: Pytt och stekt ägg
Middag: Kyckling med grönsaker och tzatsiki
Mellanmål: Knäcke med ost

Övrigt: Cola light, tårtbit utan grädde
Träning: Vilodag
Kommentar: Jag är inte alls nöjd, eller jag har inte ätit något dåligt - men jag måste få in minst ett mål till i detta. Tårtbit, hallå jag fyller år, klart jag ska ha en, blir nog en till imorgon, haha. Dricka mer vatten! Sen vilodag, behövligt. Jag har två denna vecka, lite dumt att det blev två på rad men det gör ingenting, imorgon bitti är det jag som drar till gymmet!

3 kommentarer

Johanna

20 Apr 2011 22:14

tisdagsmys var kanon, precis vad jag behövde!! :)

Elena

20 Apr 2011 23:01

Härligt att det är vår nu! :)

Vicki

21 Apr 2011 08:36

Jag och mannen ska till Göteborg på en weekend. Jag fick Roxettebiljtter i julklapp och de spelar i Göteborg den helgen vi ska dit.



Glad Påsk,Vicki

Kommentera

Publiceras ej