110407

10kommentarer

Frukost: Liten smörgås, extra pålägg + gurka
Lunch: Skinka, keso, ost, gurka och några strån nudlar
Middag: Thaimat

Övrigt: Fanta och  lite chips
Träning: Gym, kondition + styrka
Kommentar: Det är inte min period, jag är pigg och älskar att träna det är skönt nu. Men samtidigt mår jag dåligt inne i mig som gör att jag tröstäter lite.
En orsak -> HÄR, ni som läser aftonbladet och expressen kan inte ha missat, då detta prydde hela framsidan på båda tidningarna idag. Känns så konstigt. Och jag lider inte ens mest med han som är död, utan en av 20 åringarna. (för er som inte understand, jag bor i Hofors)

10 kommentarer

Joline

07 Apr 2011 21:45

Hmmm knepigt att du känner så...

Frugan

07 Apr 2011 21:54

Klart att vi måste göra det :)

Rumptott

07 Apr 2011 22:06

hehe de e la bara t o gå t lekparken då =P



jaha hehe jag får la ta o kolla va den kostar då =D haha..

kram <3

Malin I Form

07 Apr 2011 22:32

Det är okej att ha ups and downs.. vi är ju inte mer än människor :D



SV: Tack!

Fanny

07 Apr 2011 22:40

Säg inte att du lider med "hon" (vi kanske båda vet vem) som gjorde det?;/

Anonym

08 Apr 2011 00:30

hur kan man lida med någon som har misshandlat och kanske mördat en annan människa?

Mrs D

08 Apr 2011 07:17

ååå jag vill ha läsk! fanta, cola vad som bara de e läsk.



inte vara ledsen. ska in på länken å kolla då. kram på dej

Malin

08 Apr 2011 08:00

Fy vad sjukt det där är! Förstår att du mår dåligt av det.. Kram

Linda

08 Apr 2011 10:46

Klart man kan lida med en annan människa som tagit ihjäl en annan! Säger man annat, är man bara dum. Om man kanske känt personen och känner att man vet mycket om den personen, sedan förändras allt. Dessutom är det inte den som utför dådet som man kanske lider för, utan för hela dennes familj som man kanske också känner. Så relaxa på dömandet! Blir man påverkad, så blir man påverkad oavsett om det gäller mord eller en naturkatastrof.

Linda

08 Apr 2011 10:48

Glömde skriva kram på dig! Glöm inte att det du stoppar i dig, bara får dig att må sämre när du inser vad det gör med din kropp. Köp med minimorötter i väskan som du kan knapra på när du känner att du vill tröstäta. Kram igen! Vet precis hur det känns!

Kommentera

Publiceras ej