Valvaka + trött = babbel!

2kommentarer

Fan vad booooooring. Valvaka, utan något att äta, haha hur ska man då hålla sig vaken? Speciellt när dom snackar så mycket om att dom blåa ligger sååå bra till. Don't like.
Egentligen ska man inte gå ut så mycket med vad man tycker, men jag är ju inte känd för att göra som man ska.

Jag har ju inte gått ut med vad jag röstat på, bara att jag inte vill ha a'la allians som segrare, det behöver ju inte innebära att jag röstade rött. Finns ju feministiska partiet? Vilket är ett jobbigt ord.. Vi har sverigedemokraterna, som förövrigt ser ut att kunna komma in i riksdagen? Vi har även piratpartiet, i don't care. Sen har vi massa konstigt skit som jag inte orkar ta upp.

Whatever. Jag ska ta ett glas vatten... Bara för att jag får.

2 kommentarer

DONKEN- 2 BarnsMorsa 2 be

19 Sep 2010 22:22

ja det var ju svårt o lista ut att du antingen röstade blankt eller rödgrönt. haha :P

ja vi får hoppas att de blååå inte får sitta en period till. palla nolltoleras i bidragen.. osv. :(



såg du kisse då? :P spöket grön. mohhaa.

Malin I Form

20 Sep 2010 00:02

Ja, det som hände ikväll var det värsta som kunde hända enligt mig!

Kommentera

Publiceras ej