Det är tisdag folk!

5kommentarer

Nu har jag precis ätit frukost, 2dl fil och lite hallonsylt - mums!

Idag ska jag duscha igen.
(Nej jag duschar inte varje dag, gört varannan för de är så jobbigt att kliva i badkaret och duscha med alla plåster och grejs på magen - gör så ont, buhu)

Tror jag ska ta mig hem till Ellen idag, jag lever i brist på sällskap just nu, har inte träffat någon vän på över en vecka, hel sjukt. Har liksom inte orkat, men nu får det vara nog känner jag. Stå på dig förfan!


5 kommentarer

N I L M A

07 Sep 2010 10:25

Har det hänt något på vågen ännu tro?



Sv: Jaa, den amerikanska varianten delar ju upp ett avsnitt på två delar så då går det lite långsammare. Men det funkar att se på i alla fall!

DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

07 Sep 2010 10:43

social måste man ju få vara det också.. :)

gott med filmjölk. jag måste nog också äta en riktig frukost snart.. mer otrdentlig än lite frosties. (!!) :P

jossan

07 Sep 2010 21:52

Ja men vilken tur att jag inte är värst på att sova tidigt då ;)



Hoppas allt är bra med dig efter din operation förresten, & hoppas att allt fortsätter gå bra :)

JESSI FOX

08 Sep 2010 09:21

säg mig hurfan du klarar dig på dom där miniportionerna?! JAG VILL OCKSÅ!

sara

08 Sep 2010 18:30

<3

Kommentera

Publiceras ej