Det är måndag folk!

5kommentarer

Update från kossan:

Under dagen kommer jag börja ta inträde, så köa redan nu om ni vill mjölka!


Jag får i mig så mycket mejeriprodukter att jag känner mig som en kossa, skulle inte förvåna mig om mitt kiss är vitt snart. (inte för att de är så trevligt kanske, men verkligheten är inte alltid trevlig heller.. så det så)

BTW, det blir inte vitt på ett tag. För idag, ja idag fick jag min mens.. Bara 2 veckor försent liksom. När man äntligen slutat tagit så mycket värktabletter måste man börja om. Suuuuper!

5 kommentarer

Ewa

13 Sep 2010 11:12

hej hopp gå in på min bloggsida och den specifika sidan om GastricBypas operationen så får du svar på din fråga. följ mig gärna, du med. // Ewa

DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

13 Sep 2010 17:12

o fy, fan vad trist. :/

ne, blire vitt, så blire väl rosa då istället. haha :P

hm, vad jag gjorde uppe? brottades med hjärnspöken. de vann, så jag gick o la mig tillslut. :/



sara

13 Sep 2010 19:20

hahaha vitt kiss alltså xD

N I L M A

13 Sep 2010 19:27

Sv: Ja, det blir mycket träning för denna veckan. har gått med på en utmaning som innebär att bränna 7000 kcal på 7 dagar så.. :)

Sophie

13 Sep 2010 20:31

Haha bästa bästa du mitt i allt kämpande <3 du är underbar josefine!

Kommentera

Publiceras ej