Utmanad av morsan - the donk

2kommentarer

4 teveprogram
- Biggest loser, Idol, Halv åtta hos mig, Robinson

4 saker jag gjort idag

- Tränat, ätit mat, kollat på film och badat

4 saker som jag längtar efter
- Tills jag fått ihop första miljonen, Antagningsbesked av skola till vårterminen, Torsdag och biggest loser som börjar 20.00 på 4an ikväll, haha.

4 saker på önskelistan

- Miljoner, Snygg fucking kropp, Egen lägenhet & Komma in på skola

4 saker som jag avskyr
- Fel sorts människor (finns mycket där), pölsa, högklackade skor och vintern

4 saker jag tycker om att göra
- Träna, Måla, Skriva & Äta

4 saker jag ätit idag
- Fil, Pasta, Ost och Purjolök

4 utmanade:
Hatar att välja folk, för ingen gör som jag säger. Därför väljer jag alla!

2 kommentarer

Malin I Form

11 Oct 2010 20:29

Kul att läsa :D



Sv: Härligt! Ska se hur snabbt jag kan bli klar..

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

11 Oct 2010 23:22

jajamänsan det gjorde jag :P

hehe!

pölsa som i norrlandsmaten eller som danske korven? :P

Kommentera

Publiceras ej