Ska man behöva utbilda sig själv eller?

7kommentarer

Nu har jag räknat till 7 blåmärken på mitt ben, det är ju skandal.
Då menar jag framsidan på låret på höger ben, det kommer bara fler och fler. Vet inte vad jag ska göra med det här benet, hitta en läkare som kan säga något annat än vila?

Hitta en läkare som inte säger att jag kan vara ute och gå - även fast jag knappt kan gå 10 minuter. Hitta en läkare som säger varför jag inte kan gå - ja tack.

Hitta en bra läkare med andra ord.. Vart fan gör man det?

7 kommentarer

Malin I Form

25 Oct 2010 09:38

Nej, det är en bra fråga.. säg till mig om du hittar en!

Nadja

25 Oct 2010 11:22

Skönt. I paket var det en deckare/bok. =) Allt bra? =)

Malin I Form

25 Oct 2010 11:51

Sv: Hmm, sa du det till henne då?

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

25 Oct 2010 12:06

hm, de bor nog i smurflandet eller nåt annat fantasiliknande plejs, skulle jag gissa på.



hehe jaa! jag menar väl det, du ÄR converse ffs.

pössen!

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

25 Oct 2010 12:06

ja då är det bara att göra dendär utbildningen online, och sen vänta på erbjudanden i mailen från dem. :P

Linda - En Vimsig Mamma

25 Oct 2010 12:23

ja hittar du en bra läkare så säg mig vad den finns!

Japp gör det!! hur kan du gilla tandläkaren? =/ kram

scrapmoster

25 Oct 2010 15:11

haha du är så himla go! Fina bilder i din blogg. Tar du de själv??

Kramen i

Kommentera

Publiceras ej