Så roligt så det är nästan kriminellt

7kommentarer

7 kommentarer

Johanna

18 Oct 2010 22:24

ah okej :) ja baken är som smaken, jag tycker det är kul och tävla, vinna något man kanske inte tänkt köpa själv men gärna vill ha :) men tvingar ingen ;)



jag hoppas det inte gjorde något att jag lade till dig på bloglovin nyss?

tezzan

18 Oct 2010 22:32

tack ska du ha, ja det syns och jag e så glad, mitt största bekymmer innan var ju min stora rumpa. nu blir den mindre och mindre

tezzan

18 Oct 2010 22:46

nu ska jag lägga ett rosa band oxå på mina bloggar =)

Johanna

18 Oct 2010 22:47

Nej det är det tråkiga, jag tycker alla skall få vinna, men det går inte.... :)



bra det :) nu skall jag i säng så jag kommer ur sängen imorgon bitti!

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

19 Oct 2010 00:19

det va på teve för nån dag sen bara :P

smyckestokig

19 Oct 2010 04:53

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

Laila♥

19 Oct 2010 12:37

haha scrubs är roligt=)

Kommentera

Publiceras ej