Not my day

11kommentarer

Så.. Har varit hos läkaren idag igen med benet som odlar blåmärken. Det var tydligen en trasig blödande muskel.. (??) Say what, jag fattar inte läkarspråk, men det var tydligen inte väldans bra. Fick en massa smärtstillande tabletter, och sjukskrivning 1 vecka.

Tog tabletterna direkt efterråt, (ca: 16.00) och har sedan dess legat i Ellens bäddsoffa med 2 täcken och 2 filtar + 6 kuddar, och mått sämre än aldrig förr.
Vilken jädra smäll alltså.

Nu är det lite bättre dock, tack och lov.

Frågan är ju.. vågar man ta dom imorgon igen? För dom hjälpte ju verkligen bra.
Får fundera på't.

11 kommentarer

Tigerhonan

26 Oct 2010 21:18

Ajdå, det lät inte alls roligt :(



Mjo, tycker jag med är konstigt. Jag vet inte riktigt, är det ibland bara med tanke på att jag har depression och ångest och skit.

Tigerhonan

26 Oct 2010 21:24

Kan förstå det :(



Jo jag har fler bättre än sämre nu för tiden. Synd bara att skolan blir drabbad för min del när jag mår skit. Och senaste två veckorna har det vart upp och ner mycket.

XOXO, LANAH

26 Oct 2010 21:25

Sv: men ohja! Verkligen skitgott :D

Linda - En Vimsig Mamma

26 Oct 2010 21:25

ja gör det =) vi som är gruppchefer och högre får om vi vill ha en liten egen butik=) kram

Linda - En Vimsig Mamma

26 Oct 2010 21:45

ja min dag har nog varit bättre din iallafall..hoppas du får må bättre snart!! kram

Tigerhonan

26 Oct 2010 21:49

Det är så jobbigt för man vill ju gärna gå till skolan och bra betyg och allt. Sen blir det bara knas när man mår skit :/

Liza

26 Oct 2010 21:57

sv; Va tråkigt!:/ Jo men det är bra här!

Johanna

26 Oct 2010 22:19

låter som intressanta tabletter.. lite som de jag fick när jag fick infektion mellan hhmmm ja du fattar :) då gick jag och kände mig hög som ett korthus i 2veckor... och inte fan hjälpte de förrän kuren var avslutad.... tjohooo!



haha då var det verkligen en slump att det JD då. undra om det blir mig nästa gång haha

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

26 Oct 2010 23:32

menn :(

ja ta nåra till så kankse det hjälper. skönt o va nerbäddad ju :P

Lena

27 Oct 2010 06:25

Inte bra, men bra att du fått tabletter. Lustigt blir det när man håller musen över det understrukna ordet tabletter och får upp en annons från Hemtex... Lite fel typ av tabletter där tror jag :)



Kram

Malin

27 Oct 2010 21:35

Åhh fy fan va trist... stackare där!! Hoppas det blir bättre. KRAM

Kommentera

Publiceras ej