Jag får alltid veta allt sist

6kommentarer

Har ju varit en massa snack om Martin Ljung den senaste tiden på både tv och radio, själv förstod jag aldrig riktigt vad som var dealen - vem är han liksom? Det enda man hör han säga är Fingal Olsson!

Sen kommer mamma en vacker dag och säger att det är han som är Jocke med kniven - från Pippi på de sju haven, som är min favoritfilm! (Nej, jag ljuger inte, det är seriöst världens bästa film, och han är typ bäst i filmen) Så då fick jag dåligt samvete att jag inte hedrat min barndoms idol.

Men jag hedrar dig nu Martin aka. Jocke!

6 kommentarer

Anonym

08 Oct 2010 11:14

jag visste inte heller! Jocke är ju grym!!

Jessi Fox

08 Oct 2010 11:34

vaaaa de va ju fetaste mittuppslaget förra veckan. retard. jocke me kniven e död.... tur att pippi lever iaf :) tror ja?

Linda - En Vimsig Mamma

08 Oct 2010 12:27

Den filmen går på repeat här hemma hela dagarna för sonen är fasiken besatt =) Vad är det med Jocke med kniven? kram

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

08 Oct 2010 12:28

ooow :P trodde det först va pirates caribbean där.. :P den kommer ut, 4an i serien, i maj 2011... :D



vid vincents tvåårsdag ;)

Malin I Form

08 Oct 2010 15:34

Sv: Hehe, nej, det blir ingen operation! :D

Linda - En Vimsig Mamma

08 Oct 2010 19:59

japp han får en att skratta =) Ha en kanon bra fredag!kram

Kommentera

Publiceras ej