Idag har jag rensat EN hylla i bokhyllan

6kommentarer




Ellen fick äran att hjälpa till..

6 kommentarer

b

10 Oct 2010 15:54

Vadå rensat?! Vad ska du göra med böckerna då? Inte slänga väl!? Det får man inte göra.

Lucas

10 Oct 2010 16:01

Tjabba! Händer ikväll? :)

Sandra - I Min Rosa Bubbla

10 Oct 2010 16:03

Du jag har en fråga.. Det här kommer säkert låta helt sjukt men..

Skulle du vilja vara på Mest aktiva listan? Jag har varit med där

jätte länge men jag kommer inte ha så mycket tid att blogga och då

tänkte jag hjälpa andra som vill vara med där! Om du vill ha lite

hjälp så kan du ju lämna en kommentar på min blogg eller

skicka ett mejl: [email protected]

Cissi

10 Oct 2010 16:19

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

luffi

10 Oct 2010 17:06

Tja!



Allt bra!? kram Luffi

Ewa

10 Oct 2010 17:44

Tjohej stackars din kompis Ellen hon ser helt inpackad ut i alla böcker arrangerat så får jag hoppas L

Bra att sätta upp delmål på viktnedgången. Själv ska jag i morgon börja "flyta" och ta prover. Snart daxs för mig alltså.

Hoppsan är det redan nu i dec. ni ska välja till gymnasiet?? oj oj måste påminna min son också då.

Kämpa på med allt som hör till o hoppas allt går som du tänkt dig.

Ha en skön vecka framöver.

Kommentera

Publiceras ej