Givmildast i hela världen

3kommentarer

Nu jäklar ska jag dra en historia om vad fasiken jag gjort hela dagen. Bara så ni vet liksom.

Jag åkte till kupolen förstår ni (a big köpcentrum in dalarna"borlänge") Love it! Åt en bit macka på subway, som jag älskar. Shoppade lite, lite lite. Sen åkte vi hem. Gjorde planer på inför kvällen.
Så har spenderat någon timme nere hos bror, vi tog med oss sushi, mums! Och bara så ni vet, så äter min mage heeeeela 2 bitar, haha. Bror åt 15 och var ändå inte mätt. Jag är så nöjd med min lilla mage. (rättar mig själv: som jag sa till mamma förresten - det är inte magen som är liten, det är magSÄCKEN)

Nu kanske man ska slappa med film? Tycker jag låter bra.

3 kommentarer

Malin I Form

03 Oct 2010 21:56

Låter som en bra dag det!



Sv: Jo, finns säkert billigare någonstans..

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

03 Oct 2010 22:52

jao, men nu är de iaf uppe. ska bara finslipa på inlägget också. :P

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

03 Oct 2010 22:53

ja det låter bra. :P

får du äta vanlig mat nu? all sorts mat? eller är magen överkänslig mot nåt nu?

pössen

Kommentera

Publiceras ej