ÄTA MASK

8kommentarer

Jag hade en favoritfilm när jag växte upp - Hoppa högst. Nu har jag äntligen hittat den efter att snackat om den i ett halvår.
Tyvärr så gick den ju inte att köpa "ensam", men vadå, Emil i soppskålen, vilken jäkla bonus! (även om jag redan har den, men min favoritsyssla är ju att köpa dubbletter)

Har 2 exemplar av flera filmer här hemma, senast köpte jag en till av filmen tretton, för jag var så sugen att se den. Men såg sen att jag redan hade den, great!
Kanske ska sälja av alla dubbeletter, tjäna lite money - yey, öppna eget liksom.

8 kommentarer

Tigerhonan

18 Oct 2010 18:22

Okej, ingen aning om det går. Är bäst på Sony Ericsson mobiler :)



Jag vet inte om jag får göra en sån operation. Har aldrig blivit tillfrågad om det direkt. Det är ingen fara, vet att du bara menar väl :)

Laila

18 Oct 2010 18:37

astrids filmer är så mysiga =)

Malin I Form

18 Oct 2010 18:51

Hm hoppa högt? Aldrig hört talas om :O

scrapmoster

18 Oct 2010 19:23

Den filmen har jag. Fast på VHS av alla. För några år sen gick de på t, några av astrid lindgrens lite mer okända sagor som var filmade. Jättesöt historia och rolig med dessa mammor som hela tiden jämför barnen. Suck ja...

kramen i

Johanna

18 Oct 2010 19:29

om jag drömde sött vet i katten minns inte :) sov gott gjorde jag iaf :)



var gärna med i mina tävlingar!

Linda - En Vimsig Mamma

18 Oct 2010 20:42

å vad många skriver om barn filmer nu =)haha

oki vart sitter dom då =) kanske raggat saker hos dom =)kram

tezzan

18 Oct 2010 21:30

jag har en egen blogg för det, ta samma adress som ovan och lägg till /minvikt så kan du se lite mer =)

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

19 Oct 2010 00:19

tradeeera, JD, tradeera! :)

jajamän, DET är en Vtavla. hähä! ;)

kanske blir en J tavla sen i ditt rum med då? ;) hähä!

Kommentera

Publiceras ej