Irritation

6kommentarer

1) Det tickar en FUCKING klocka i rummet,
- men jag hittar den inte.
2) Jag köpte ett stort paket näsdukar, som mamma lyckats slarva bort,
- ska jag återvinna gamla nu eller vad menar hon?
3) Det går varken att spola fram/bak eller hoppa fram/bak med min dvd dosa,
- alla andra skit knappar funkar.
4) Min nässpray är nästan slut!!
- vart kan man köpa en ny vid den här tiden, och iklädd pyjamas?
5) Jag har två sköna täcken, men kan inte bestämma vilket jag ska ha på mig
- och det är fan för varmt med båda.

6 kommentarer

Erika - Hästtokig & Viktnedgående Mamma

09 Nov 2010 23:03

Ja jag har funderat på simning verkligen. Det sägs ju vara mer skonsamt för den som är väldigt överviktig också. Just för lederna osv. Så får nog börja med att simma en gång i veckan.



Måste även leta upp MP3:N så jag får lägga in ny bra musik som jag kan träna till.



Jag ska strax gå och sova faktiskt ;) Börjar bli lite nanig. kram

Karate Conny

09 Nov 2010 23:10

1: den meningen är fucking irriterande också.

2: borde väl gå? det är bra med lite snor och skit när man är förskyld, då återhämtar sig kroppen snabbare.

3: kolla på filmen via datorn?

4: du kan få min gamla, den är fin :o

5: vrid ner elementen och inta sängen. dina 2 täcken kommer bli räddningen under natten.



mvh,

din karateconny!!

Tigerhonan

09 Nov 2010 23:20

Nej jag vet :P Är lite osäker på om jag vill skriva ut staden eller inte eftersom det finns folk som jag inte vill ska veta vart jag bor, för dom vill slå mig och grejer, lång historia ;D Men det är i skaraborg iaf ;D

Erika - Hästtokig & Viktnedgående Mamma

09 Nov 2010 23:25

Ja precis!

Jag ska nog dra med mig min mamma så vi får åka och simma en gång i veckan. Ja 45 min låter bra. :)



Hrm kanske inge bra tränings musik. Jag tar sådan musik som jag gillar. :) hihi.



Godnatt vännen kram

Linda - En vimsig Mamma

09 Nov 2010 23:54

nja den absolut bästa kinan i SVERIGE lär ju vara Kina Garden =) ??!!kram

Jenny

10 Nov 2010 13:41

Nu låter du ju nästan som mig :P fast du är ju sjuk då är det ok. Var det inte så vi sa???!!!! ;)

Kommentera

Publiceras ej