06 – Min dag

4kommentarer

Vaknade kl 8 och åt frukost och gjorde mig klar, sen åkte jag och pappa ner till gymmet 1½ timme ungefär, grymt härligt pass och jag är så bra, lat, fet, slö & pepp!
Sen åkte vi hem, lunchade och jag duschade. Gjorde mig klar och kollade på tv medans, sen åkte vi ner till centrum och tog en fika, hämtade ut vinstpengarna och handlade.
Sen har jag spelat sims, diskat, gått på toa 8 gånger.

Ja och nu har jag precis ätit paj och ska spela lite sims igen ( jag är beroende )

Så.. detta var ju intressant.

4 kommentarer

Malin I Form

24 Nov 2010 20:38

Haha så du spelar också Sims? ;P



Sv: Ja, det var riktigt gott! Tråkigt att ni inte har gruppträning :/

Nadja

24 Nov 2010 21:10

nä det verkar inte gå på rätt håll. =( Låter som en mysig dag. =) jag kollar på tv sj? =) kram

tess

24 Nov 2010 21:31

hehe jag gillar itne sånna spel alls ja :P

Linda

25 Nov 2010 12:22

ha ha du är ju så underbar tjejen vet du om det. Får alltid ett leende på läpparna när jag kommer in hit! Tack för det behöver jag mer än någonsin just nu. Pözz på dig tokfia!

Kommentera

Publiceras ej