01 - Om mig

5kommentarer

Tjena! JD var namnet - men jag tror att ni är lite smartare än så? Josefine heter jag egentligen men det är inte direkt något jag går och skryter om på gatorna. Jag är just för tillfället 21½ år, som man sa när man var liten. Jag ser inte alls fram emot att fylla 22, men man kan tyvärr inte stoppa utvecklingen - än. Fråga mig om 15 år, då kan ju vad som helst vara möjligt.

Men vad ska jag skriva om mig för att det ska vara intressant?

Jag gick hotell och restaurang programmet i Sandviken, som egentligen var helt fucking fel för mig - men det gav ju med sig lite bra saker, som Elin, Emelie, Terese & våran underbara tripp till London. Och lite andra bra finesser.
Jag tog sen ett år ledigt (hah, sällan man får vara ledig) jag jobbade!
Men det pallade jag inte med mer än 1½ år, jag började plugga igen. Skrivarlinjen. Jag ska bli författare, många av er vet nog inte det än, men nu vet ni.

En dag är det mitt namn ni ser överallt!


Varför är jag så fet då? Jag vet inte egentligen hur det hela började, det ligger i mina gener då nästan alla på pappas sida har det i sig. Kraftig benstomme har jag också, tack farsan.
I will pay you back some day.

1 september 2010 - a good day. Dagen jag lag mig på operationsbordet för en gastric bypass (läs: en egen historia) och jag ångrar mig inte ett skit. Fan vad bra jag mår!

Just nu söker jag meningen med livet, och en utbildning..
Tack och hej!

5 kommentarer

Malin

19 Nov 2010 13:06

:)) Kul de ska bli att läsa om dig i den där utmaningen du hakat dig på, läser en annan blogg där hon oxå ska börja med detta. Jag är fan i mig för lat för detta. :) Eller ja kanske ändrar mig, who knows liksom. :)

Linda

19 Nov 2010 18:14

Ja men då inväntar jag dina böcker nu då :)



Du kommer kunna gå precis så långt du vill tjejen!

Erika - Viktnedgående & Hästgalen Mamma

19 Nov 2010 20:37

Kul o läsa detta :) hur e de nu då? kram

Linda - En Vimsig Mamma

20 Nov 2010 00:02

Japp 87.a är jag =) haha jasså hur gammal trodde du jag var då ? Jasså du är en blivnade författare! kram

sara

22 Nov 2010 11:30

undebart att läsa allt! : D <3

Kommentera

Publiceras ej