Ops!

1kommentarer

Jag är king på att göra frukost, speciellt imorse, riktig lyx..

Har köpt fullkorns baguetter från ica, supergoda. Sånna där som man ska värma i ugnen i typ 10 minuter på 200 grader. Men idag kände jag inte för att orka värma, för ta sån tid innan ugnen kommer upp i värme och sådär - så jag tog micron.

1,5 minut senare i micron så började det ryka ut som fan, och lukta. Så jag springer dit. Öppnar luckan, och ut kommer bara massa tjock rök som stinker som faaaan!
Så jag får öppna fönster och balkong, så smiter kattjäkeln ut, 2 gånger dessutom. Har inte tid att hålla på och jaga den också, allt för att förvärra min morgon liksom.
Röken fortsatte några minuter, sen fick jag en klar syn och såg min kära macka där inne, svart.. Så får ta ut den med papper, och den ryker som satan, så ner i vatten!!

Slänga..


Slutade med lite gurka & ett glas vatten. Suuuper!

1 kommentarer

N I L M A

20 May 2010 19:33

ajdå det var mindre bra du ;P

Kommentera

Publiceras ej