Jag tar dig nästa gång.

2kommentarer

Jag har ju glömt en sjujädrans viktig sak (eller inte så jätte viktig nu när jag tänker efter)
Gick iväg på en spontan runda minigolf med pappa, hade inget annat att göra, och solen sken så varför vara inne?
Fattar inte ens varför jag vill spela minigolf jämt när jag bara förlorar, vi bestämde också att vi ska försöka spela 1 gång i veckan, och spara alla papper från varje gång under hela sommaren och se hur resultatet ändras.

Dagens resultat (det är 18 banor).
Pappa: 42
Jag: ... 55

Men fan, tänk nästa gång, då kan jag visa riktiga mig!! (detta var ju bara typ övning... typ... eller nått sånt iallafall... jag hade mensvärk... ok?)


(okej, ursäkta mig.. nästa gång får ni en riktig bild, tog den som var mest lik iallafall..)

2 kommentarer

N I L M A

25 May 2010 10:25

Hahaha, jag håller på dig!

ERICAPERZZON

25 May 2010 17:10

Haha jag fölorar också oftast men ibland så kan man överraska och vinna;)



Svar: Ja jag älskar wallander och beck;P



/E

Kommentera

Publiceras ej