Jag är fegast i landet.

2kommentarer

Okej, har precis haft en liten filmkväll med mor&far, tacos och lite popcorn & chips, super! Första filmen var den nyaste Wallander (love them) Andra filmen var Närkontakt - The Fourth Kind.
Angående den filmen, så ska den vara baserad på verkliga händelser (stämmer det?), och man får även se inspelningar från år 2000 - året det handlar om!
Kopierar en liten info om filmen för jag suger på att skriva egen:
Dr. Abigail Tyler videodokumenterar vittnesmål från människor som kan ha blivit bortförda av utomjordingar i Alaska, där antalet rapporterade fall är högre än någon annanstans. Det visar sig att deras historier, oberoende av varandra, innehåller snarlika detaljer och Tyler kommer en skrämmande sanning på spåren.

Jag tänker iallafall sova och tänka på att den inte är sann, annars kommer jag inte kunna sova alls, haha. Men jag kan iallafall rekomendera den för folk som inte har sett den. För den är rätt bra. - Kolla på nått annat innan du sover bara, jag ska play'a Gossip Girl nu.

2 kommentarer

N I L M A

14 May 2010 08:41

det lät som en mysig kväll!

Trees

14 May 2010 08:43

Har nyss hört om den, den ska jag kolla in :D De e ju ändå lite kul o bli skraj ^^

Jaa, men gör det sen då, åk till london :D

Kommentera

Publiceras ej