Det är torsdag folk!

1kommentarer

Jäklar vad smart jag är!! (x antal år för sent, men vafan..)

Igår kom jag på den smarta idén att sova med öronproppar, så apoteket nästa. Och inatt sov jag såå bra (eller nej, jag hade svårt att somna, men det var inte deras fel)

Varför öronproppar?
Jo, för nu är det sommar. Och jag hatar ljuden. Som  t.ex. en myggjävel!


Det finns hopp för världen! - Vem är du smarte människa som kom på det här med proppar?
(ps. det enda negativa är att man hör dunk dunk hjärtat och sig själv andas väldigt bra)

1 kommentarer

Jessi Fox

27 May 2010 10:04

duuude har du prövat myggnät? ;D borde också använda proppar... kan fan inte sova med stängt fönster. inte heller med öppet pga fågelhelvetena och grinden som smälls igen varannan sekund ner till garaget...



true fucking what bloood?! hajar ingenting?

Kommentera

Publiceras ej