jag dricker vatten

3kommentarer

Eftersom jag glömde ta med min egen dator blir det snålt med bilder, tur att jag har värsta ego headern så ni kommer ihåg mig ordentligt!

Hittills har jag hunnit äta mat och efterrätt på Jensen's Bofhus, (var så hungrig och ivrig på att äta så glömde knäppa kort, haha) sen har haft lite shopping på Åhlens, barnkläder! Älskar att köpa barnkläder, önskar jag kunde ha dom, pippi, hello kitty, barbapapa!

Nu ska vi in på hotell rummet, sitter i lobbyn nu, göra oss klar för kvällens show! Så dåligt så vill inte ens säga vad det är, haha! Kanske dyker upp bilder när jag är hemma igen.

en sista grej:
ÄLSKAR HOTELL MED DATORER OCH GRATIS INTERNET!

3 kommentarer

N I L M A

19 Mar 2010 18:23

har jag missat något? vart är du och vad gör du där? ;P

Tobias

19 Mar 2010 19:29

Såklart jag gör :D ha en toppenkväll!

Lexie

19 Mar 2010 20:38

gratis internet på hotell är grymt!

Kommentera

Publiceras ej