jag är jäkligt trött

5kommentarer

TJENA!

Nu är jag hemma (eller de var någon timme sen men jag däckade på soffan, fast de behöver inte ni veta) har haft 2 riktigt roliga dagar med mamma & moster! Ville inte åka hem, fast är inge stort fan av att vara så mycke i Stockholm heller, helst ville jag åka till Göteborg! Men man får inte alltid som man vill har jag lärt mig.

Iallafall så lovade jag bilder igår, men man håller inte alltid det man lovar. (det har jag också lärt mig) För mina batterier tog slut efter att ha tagit ett 20-tal bilder på mig själv (det behövde inte ni veta). Så de blev bild-lösa dagar. Men tänkte avslöja vad jag var på för något som tröst.



Säger bara, ojojojojoj! Jag är inget stort fan av Jerry Williams måste jag säga, nää! Men man fick god mat, och så fanns det cider. Har en liten rolig historia om den faktiskt.

Mamma: Har ni x-ider?
Servitören: Nej vi har bara Gravendals päroncider.
Mamma: Hur smakar den?

Hahaha, jag och Ingela (min moster alltså, som jag under dessa dagar kallat för Lugila för jag tyckte det såg ut som hon skrev det en gång) skrattade ihjäl oss på de där, även idag! Sen när servitören kom med våran dricka.

Han: Och en jordgubbs cider till dig!

Haha, så mycket roligare på plats men vafan!!


En guld medalj till dig som orkade läsa halva inlägget, de gör inte jag nämnligen, så är det felstavat, så whatever. Då blir det en Fanny, haha!

5 kommentarer

Fanny

20 Mar 2010 23:40

Men hallå! Så dålig är jag inte på att stava!:P Jag råkar bara trycka fel ibland ju.

N I L M A

21 Mar 2010 00:31

Gravendals är mumma!



sv: mja den var aningen sötsliskig men okej..

Lexie

21 Mar 2010 06:53

jobbigt när batterierna i kameran tar slut!

Tobias

21 Mar 2010 12:41

god morgon =)

Bumbi

21 Mar 2010 14:49

Jerka FTW!

Kommentera

Publiceras ej