I brist på annat.

8kommentarer

Dagens humör: Trött men glad, taggad.
Dagens mående: Lite ont i huvudet, och kanske lite hungrig?
Dagens borde: Oj, duscha typ.
Dagens frisyr: En boll på skallen.
Dagens smink: A'la natural idag!
Dagens klädsel: Mjukis!
Dagens planer: Inlägget nedan.
Dagens materiella vill ha: Apple-dator!
Dagens fundering: Det skulle vara kul med lite fest.
Dagens beroende: Kiwi
Dagens tråkigaste: Min dvd, ibland spelar den upp skivor, ibland inte. Den lever sitt eget prinsessa liv, man får vara glad när den är glad.
Dagens längtan: Operationen, som alla andra dagar.
Dagens superlängtan: Operationen, tills den kommer så äre den!
Dagens tidning: Läste Dala-tidningen imorse.
Dagens låt: be yourself - audioslave

8 kommentarer

Anonym

01 Mar 2010 15:49

vill också ha en appledator!

DONKEN

01 Mar 2010 16:09

nääh, det har inte med det o göra... eller jo kanske lite. :P men nu dalar besöksantalet igen, jag hinner fan ingenting längre känns det som. allt här hemma är halvfärdigt pga snön, jag bloggar för lite, svarar på kommentarer för kort, vincent skriker och vill aldrig sova tidvis, Lasse sitter vid datorn och stör mitt bloggande (!) och allt annat som man egentligen ska göra men inte kan, pga teve, snö, lasse stjäl dator och allt annat som pockar på min upppmärksamhet.

Snön kan försvinna nu jatack, för på min födelsedag om 25 dagar ska det vara Vår. Det Har Jag Beställt.

N I L M A

01 Mar 2010 18:22

sv: hehe nä, du har kommit rätt. jag bytte tillbaka igen för jag orkar inte med att j*vla strul på blogg.se :(

Daniel

01 Mar 2010 20:50

Du e bäst! :)

Patricia Klinteberg

02 Mar 2010 09:36

Godmorgon!



Hoppas du får en fin tisdag! (:

Jessi Fox

02 Mar 2010 11:02

men kan man få veta vad de är för op???? har mina aningar.. vill bara ha det svart på vitt ;D

Fanny

02 Mar 2010 13:39

Sv: Ja det borde vi göra!:) Ska höra med Angel om vi kanske kan ta det onsdag eller torsdag:)

ERICAPERZZON

02 Mar 2010 20:44

Operation?:)



Svar: ja mumms vettu:D



/E

Kommentera

Publiceras ej