det är då fan

3kommentarer

JÄVLA SKIT APASBLÄUSHHELVETEÄCKELRÅTTSKITSNORBAJSJÄVEL MATCH!

Jag hatar djurgården och djurgårds-fans eller vad man ska kalla dom parasiterna! Sen på donken efter matchen fylls det med brynäsare, så kommer de in 3 fula djurgårdskitar och typ hånler, irriterande!
Och jag råkade lova pappa någonting i all ilska.

Jag: Om gårdsskitarna tar guld blir jag leksing på heltid!!
Pappa: It's a deal!

SÄLLAN DET HÄNDER DÅ, men nu vet ni om helvetet skulle frysa liksom.

(Ursäkta detta skitinlägg, var bara tvungen att avreagera mig någonstans)


LALALA.

Dags att sova och hoppas på morgondagen.

3 kommentarer

Lina Pina

18 Mar 2010 23:22

Som sagt, ALLT är viktigare än hockeyn!!!

Fanny

19 Mar 2010 00:02

SV: Ja men jag avreagerade mig lite i en kommentar tidigare hos dig:P Och skällde nyss ut min tysk-leksing-"kompis" när han började klaga om leksand och säga att vi inte får nått guld! åH NU BLEV JAG SUR IGEN! Hela kvällen och dagen imån är förstörd!

N I L M A

19 Mar 2010 11:49

haha! avreagering är bra!

Kommentera

Publiceras ej