It takes two to make a thing go wroooong

2kommentarer

Hade stoooora problem om vi skulle åka till Gävle eller Valbo idag.

På väg till bussen.

Jag: Vi singlar slant om vart vi åker.
Ellen: Okej!
Jag: Vi tar en 50-öring, dom kan man leka med.
Ellen: Okej, krona är Valbo.
Jag: Okej.
Ellen: Eller nej, krona är Gävle.
Jag: Jaja, whatever.
Ellen: Eller nej det passar inte.
Jag: Håll käften, nu är krona Gävle för fan!

Första singlingen: KRONA!

Ellen: Men vill vi till Gävle då?
Jag: Vi singlar igen.

Andra singlingen: KLAVE!

Ellen: Vill vi det?
Jag: Vi kör igen, tredje gången gilt.

Tredje singlingen: KRONA!

Ellen: Vill vi till Gävle nu då?
Jag: Vet inte?

SÅ kommer bussen som är helt röd med stor reklam om Valbo Köpcentrum.

Jag: Det där måste vara ödet, vi tar Valbo!
Ellen: Yes, bra! Du, klockan är snart kvart i.

SPRINGA SPRINGA till bussen, för vi stod ju rätt långt ifrån och lekte med 50-öringen.

2 kommentarer

N I L M A

15 Jun 2010 22:53

Nu är jag hemma igen :D



Tack för frågan! Svaren kommer upp under morgondagen :D

DONKEN

15 Jun 2010 23:27

haha. men ni ville ju dit ändå, det märktes ju. :P

blir väl gä'vle nåsta ång måntro?



svar: ja du är iallafall min idol, så de är lugnt.

och du kan få höra mitt blogga i falsett: jossefiiiin, stääda upp här för faaan, ta undan dina grejer från boprdet och plocka faaan in disken efter dig! och spola på toa för i helveteeeeeEEEE!!



bra nog? i know u like it. )

Kommentera

Publiceras ej