Filmkväll a'la familia! (typ, kanske, nej, ja, hm)

1kommentarer

Nu har vi haft familjekväll här hemma - älskar sånna. (okej brorsan är ju inte med, men det är ju det jag älskar, haha, närå det var inte så jag menade faktiskt. han är bra han också) men nu var det jag, mor & far. (varför skrev jag mor & far? mamma & pappa heter det. och NEJ jag kallar dom ej morsan & farsan. mamma & pappa ska de vara, så det så) vi kollade på film. Det var det jag ville komma fram till, eller det jag egentligen ville komma fram till var att det var JAG som fick välja film.
Då blev det såklart min nya som jag fick på posten igår.



En riktig JD film, älskar fjantiga Disney filmer där till och med jag fattar slutet innan mitten av filmen. Och han killen är supersöt - så ska de vara!

1 kommentarer

Jessi Fox

30 Jun 2010 00:22

dude what the hell är de här för jävla chickflickfilm?!

Kommentera

Publiceras ej