Det är torsdag folk!

3kommentarer

Opsidejsi! Jag äger en blogg.

Idag har varit en tjohejsan dag, precis kommit hem & duschat typ, finally kan jag starta datorn och andas ut lite. Puuuuuh.

Mötte min bror på vägen till bussen när jag skulle åka till gävle.

Jag: Jag ska äta avslutningsmiddag på church street med klassen.
Han: Vilken klass?
Jag: Men från skolan såklart.
Han: Vilken skola?

Suuuuck. Det är bra att veta att folk verkligen bryr sig, haha.
(har liksom gått där ett år nu, men ändå.)

3 kommentarer

Jessi Fox

04 Jun 2010 09:53

hahahah din brorsa är retard. idag ska vi äta honungsmelon och jordgubbar. wanna join?

Sandiie

04 Jun 2010 13:14

Åh, Jonas i ett nötskal. :P

DONKEN

04 Jun 2010 13:29

haha vafan! har han ingen kolll, bror din?

vad läste du upp där för något? skulle va kul o få veta.. ;)

pöss i ljumsken JD ! (ja, du var ju inge kramis..)

Kommentera

Publiceras ej