Man kan ha roligt på jobbet

11kommentarer

Såhär går det när man är för snäll. Då kommer man hem nu istället för 00.30 - när man skulle ha slutat jobbet! Men jag klagar inte, jag fick vara med och dela dricksen, och fler timmar betalt. Ja ä int bitter ja int!

Det är ganska kul med fulla killar också.

Här är ett samtal med mig bakom baren:

Jag: 110 kr
Kund1: Kan jag inte få det för 80 kr?
Jag: Nepp
Kund1: Det hade jag fått i Thailand
Kund2: Ja men hade du varit i Thailand hade du inte sett henne
Jag: Just det!
Kund2: Då hade du bara sett fula thailändare istället för denna skönhet

Haha, ojojoj! Svenska folket alltså.

Sen kommer Micke

Micke: Du är så jäkla säker!
Jag: Säker? På vad?
Micke: Men alltså, du är så bra!

Naaw, jag vet! Men säg det gärna igen.

Hoppas ni sover folk! (det gör inte jag) om ni inte fattat det!

xoxo
/ fru säker!

11 kommentarer

Fanny

30 Jan 2010 02:41

Haha åh va roligt du verkar ha på jobbet;D

JO jag ska sova NU;P

DONKEN

30 Jan 2010 02:48

men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ de ä ju duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! fan va korkad jag är. du har ju nytt överallt! oooooooooooh. fasen! nä nu är jag ju dumihuvet. FÖRLÅT! :(

ramlar dåliga gatan fram äre ju. gha. nä ja nu var jag riktigt dum. fellåååt. :(

DONKEN

30 Jan 2010 02:49

todeee, äru bartender ? :P läckert. :P

DONKEN

30 Jan 2010 02:52

.. men bytt till JD då blir jag ju osäker. juhh.. :P (till mitt lilla försvar)

Tobias

30 Jan 2010 09:56

God morgon :D idag är jag uppe tidigt? :D

Carolina

30 Jan 2010 10:47

Godmorgon! Jag tänkte tipsa om en tävling som jag lägger upp på bloggen under dagen. Det är en sponsrad tävling från ett företag med ett bra pris som passar lika bra för killar och tjejer och vilka intressen man än har! Håll utkik och delta du med ♥ ♥ ♥

Lenita

30 Jan 2010 10:59

:)

N I L M A

30 Jan 2010 11:15

haha bra det!



sv: hehe ja och det är verklgen inte min typ av film ;P

Felicia - Min Dröm Som Ska Bli Sann ♥

30 Jan 2010 11:27

vad har du för dej denna lördagen då?

Ella

30 Jan 2010 12:50

Hahaha, kul jobb!



Sv: Tack så mycket!

cindy

01 Feb 2010 20:37

vilket kul jobb du verkar ha :D fin blogg

Kommentera

Publiceras ej