Ibland blir man förvånad

4kommentarer

Sådär, nu har jag och pappa (hör och häpna) precis kollat klart på en film tillsammans. Dumpa mig, i all ära! I liked it, just my kind of movie. Olala!
Jag tror inte folk riktigt har insett hur het Justin Long kan vara.
(tänk på de nästa gång ni ser han, kanske i den filmen?) gört gört gört!!


Fick ett sms av Lina för ett tag sedan.

Lina: är du vaken?
jag: alltid vaken!
Lina: jasså, här var det liv i luckan.
jag: självklart!

Har tyvärr ingen aning om vilken lucka hon menar, men när det gäller Lina så låter jag henne snacka, bara att hålla med liksom, är enklast så!

4 kommentarer

Tobias

16 Jan 2010 00:39

haha blev fett besviken för jag gick dit bara för godisburken :P

Tobias

16 Jan 2010 00:48

menar det, inte alls snällt :O grr

DONKEN

16 Jan 2010 00:50

DIN lucka såklart! ;) haha ja jag väntar ivrigt på happi-listan nu minsann. :P

Anonym

17 Jan 2010 12:09

jasså, så filmen va bra:)

Kommentera

Publiceras ej