Sätter mig i skamvrån och käkar nötter

4kommentarer




Jaha, då var man här igen. Stunden innan man ska lägga sig och sova. Jag hatar att lägga mig, jag hatar att gå upp. En härlig mix!
(var på väg att inte ens stava rätt till härlig mix, blev härlix mig först. hoho)

Jag kan ju berätta att jag har ätit tacos idag. Jag älskar tacos, på riktigt. Jag vill ha ett strandbröllop med tacos, bara jag och den. (Gör inget om Joel Kinnaman joinar)


Blir ingen skola imorgon heller, i'm a real bitch and I don't give a shit.


Over and out.

4 kommentarer

Clara

02 Feb 2010 22:54

Visst är den så otroligt bra :-D

Allt bra med dig?

Muffinsmartin

02 Feb 2010 23:52

Tackar! Va glad jag blir :) Har du haft en bra Tisdag? :D

DONKEN

03 Feb 2010 00:36

de är sluuuut XD (popcornen, för det är ju en gammal bild)

men men, vafan, skaru gifta dig utan nån o gifta dig med då? :o

äru frisk nu? eller skaru skolka lite sådär snyggt, bara...? passa på å göra läxor o skit nu bara. så du hinenr massa. pöss! ps. DU kan va härlix mig. ;)

Patrik

03 Feb 2010 02:14

åh tacos! :D



sv; min gårdag var bra! men den nya dagen har inte startat något vidare eftersom jag inte kan sova! XD

Kommentera

Publiceras ej