Nej nu jäklar

10kommentarer

Sådär, då är man klar med projektarbetet i skolan då.
(Vilket var att skriva en diktsvit(samling) då med samma ämne)
Någon som vill läsa? Jaså alla, ja men de ska jag nog kunna fixa sen.

Nu tänkte jag kolla på one tree hill, konstigt jag vet.

Fan vad tråkig jag har blivit.
Börjar känna mig som en 60 åring, inge kul att skriva längre.
Inge roligt att göra heller.

Min Finne är i "stan" så ska träffa henne iallafall i veckan, wei på det!

xoxo
/eran favorit författare

10 kommentarer

N I L M A

22 Feb 2010 00:22

sv: åh ananas hade ju inte vart fel förstås!

DONKEN

22 Feb 2010 01:14

xoxo också, like gossip girl, ey?

men du. du ser ut som ett fråågetecken!

näh. skärpning på mig här då va!

jaaa shaggys nummer är 070-SHAGADELIC. :P hahaha.... men han är kastrerad, oobs! :P

(det får jag dock inte säga för honom, han tycker att det är hans ensak..)



jaaa jag vill haaaa bebis 2! jag tror nästa också blir en kille.. men vore kul med tjej också så man kan se om det är nån skillnad. och tjejen bör ju vara isåfall mer lik mig. på ett sätt. eller så.. haha.

men tror som sagt de blir en kille till. o de spelar mig ingen roll, bara de är pigga friska o glada o snälla och sover som de ska o petar örona på söndagar.

haha!

pöss pårej.

DONKEN

22 Feb 2010 01:15

varrå, käkar du OCKSÅ ananas nu? de va helvete vad alla käkar fruktsallad och ananas nu då...

Anonym

22 Feb 2010 10:05

haha vad skön du är :D "någon som vill läsa? jaså, alla"

Anonym

22 Feb 2010 10:06

oj, kommenataren är från mig. sophie;D

Erica

22 Feb 2010 10:50

60-åring.. hehe.. nädå.. det är du ju inte än.. ;)

Sara

22 Feb 2010 11:07

Aha okej va kul :)

Tobias

22 Feb 2010 11:33

Visst var den :D älskar aprikosfärgat!

Daniel

22 Feb 2010 11:55

Låt finnen pigga upp dej! H. finnen

Jessi Fox

22 Feb 2010 12:32

vafan you have to try it!!!!!!!!



ja, du har blivit tråkig. shape up! jag tror du behöver en cool polare som jag ;D

Kommentera

Publiceras ej