Det är måndag folk!

7kommentarer

Har fått hem värsta mysiga nostalgi filmen på posten idag: vingar av glas.
Ska lätt se den lite senare!

Har fått inbjudan till bröllop också (igen) båda är i juni också för den delen. Den 5e gifter sig min kusin med sin tessan och den 26e är det dax för min farbror att byta ringar med sin anna. ojojoj. Är juni en typisk bröllop månad, kanske hinner få hem flera inbjudningar? Lina kanske? Hihi.

Nu ligger jag och hostar, blör näsblod och har ont i huvudet framför lite one tree hill, och Rambo (hunden) är bänkad brevid mig (fast på golvet).


SKÅL och ha en rolig dag!

7 kommentarer

Jessi Fox

15 Feb 2010 12:39

varför har alla ont i halsen och hostar? är det svinflunsan gånger 2.. or what?!



klart jag förtjänar att vara ledig. INGEN ANNAN KVINNA SLITER LIKA HÅRT SOM JAG! åtminstonde inte dom i min ålder ;D

Tobias

15 Feb 2010 13:06

haha precis ;)

Muffinsmartin

15 Feb 2010 13:21

Hur var din helg då? :D

Daniel

15 Feb 2010 14:08

åååh kommer me på bröllop!!!

DONKEN

15 Feb 2010 14:35

hiihi aa, tillochmed jag, du. ;)

höhö..

åhå, en massa bröllop minsan :D jag vill förloova miiig ;) pösssen

Tobias

15 Feb 2010 16:24

tack :D jobb för sf bio =)

ERICAPERZZON

15 Feb 2010 21:18

Jag älskar gamla filmer!:)



Svar: åh tack:D



/E

Kommentera

Publiceras ej