Friday, i'm in löv

10kommentarer

Jag har kommit på att jag är inte så smart.
Jag pinar mig själv att vara uppe till 2 inatt, för att orka med ikväll. Men problemet är att jag vet att jag ändå kommer vakna samma tid idag på morgonen.
Så min fråga då: Varför gick jag inte och lag mig tidigt så jag fick sova massa timmar och vara pigg idag?

Idag blir det god mat på dagen, då brorsan och hans familj kommer hit ett tag.
Sen ikväll blir det middag (tacos) med dom fina. Och lite gemenskap, film, prat och trevligheter.
En lugn nyårsafton med andra ord. Skönt det.

Jag har köpt alkoholfritt jordgubbsvin, Fanny frågade på en gång om jag ska bli nykterist.
Nejdå, det är bara gott.

Vad gör ni idag?

10 kommentarer

Katta

31 Dec 2010 10:17

God morgon mitt gryn! Du förstår att jag hade faktiskt redan i mitt huvud planerat att du ska vara gudmor!!! Vem annars liksom??? HAHAHAHA YNGVE :D Love it...hör du hur bra det klingar Yngve och Kjell??!! :D

carolina

31 Dec 2010 10:33

tar de chill och ska handla mat inför kvällen :)

Linda

31 Dec 2010 10:37

Ja men visst är det där jordgubbsvinet gott :)



Vi skall hem till goda vänner om nu mina barn kan sluta bråka för just nu skriker dom bara och då vill jag inte göra nåt alls :(



Ha dig ett gott nytt år nu Kram

carolina

31 Dec 2010 10:48

jo de har hänt mycket och de har gått från de gamla vanliga till något helt nytt :)

Sanna

31 Dec 2010 11:01

Tack detsamma, gott nytt år! :)

charlie

31 Dec 2010 11:01

mnjoo ne vet inte riktigt men orka tycka synd om sig sj ska unna mig lite mouserad rose vin :) så e happy. Ska fixa frukost t moi o lillen o hoppa in i duschen o göra mig sj lite mänsklig.



Jasså? Vad ska du gö da? Har du ngn nu?



Puss

Emma

31 Dec 2010 11:10

Äsch :'D Det är bara skapa en massa kategorier, gå in i arkiv, klicka på varje inlägg och placera i en kategori - det må ta tid men din blogg skulle lyftas med 100!

Cornelia Tonéri

31 Dec 2010 11:29

IDag firar jag med min lilla familj och ser fram emot ett fint 2011. Och en hejdundrande Rivstart! Kram och Gott nytt år

Tigerhonan

31 Dec 2010 11:38

Hans pappa är inte emot att jag ska träffa Max eller så, men han vill inte att jag ska ha vårdnad bara. Lite konstigt det där tycker jag..



Tack, detsamma :) Du verkar ha roliga planer idag :) Mina planer är att tvätta och städa, sen äta god mat och mysa med Robin :)

Johanna

31 Dec 2010 11:55

Låter som du kommer få det mysigt ikväll :)

Kommentera

Publiceras ej