Så länge det inte är olagligt fortsätter jag

3kommentarer

Saker jag stör mig på just nu:

- Den jäkla radio kanalen vi har, dom säger aldrig vad dom bra låtarna heter efterråt, men skit musik, finsk folkvisa och grejer, det kan dom minsann presentera. Stick och brinn!

- När jag vill krama min katt så vill inte han, jag måste jaga runt i hela lägenheten för att få tag på han. Eller ta fram lite godis och prassla med, och sen vissa stunder när man inte har tid, ja då kommer han.. Buhu, jag vill ha en kram av han nu, JANSSON KOM!

- Min mage! Jag är så fuucking hungrig hela tiden, helt sjukt. Borde den inte vant sig snart liksom? Jag bara fundrilundrar lite.

3 kommentarer

DONKEN

28 Aug 2010 14:47

käka en morot o en gurka till, så blir du nog av med hungern. :P

eller ett äpple.

jag ska nog ta mig en nektarin nu.. påtal om frukt..!

och ja. i landsproblemen verkar hopa sig, alltid samtidigt. varförr..?



vad det bir spelar ingen roll, bara den är min o bara min min min. och lever, givetvis!

Annika

28 Aug 2010 20:31

Har du inte på mobilen en sådan funktion där man spelar in en del av låten och sen hittar telefonen vilken artist och låt det är. Jag har de på min mobil om min är över 2 år gammal! :)

Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

29 Aug 2010 00:56

De skulle vara guld värt om du ville slänga in en röst på mig i denna mammatävling http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html?_tmp=b80ffcb1eb25507bc720d3cef1a7dc169e693d71 :)

Nr 2 - Mamma Evelina



Kommentera

Publiceras ej