Det är fredag folk!

3kommentarer

Och jag är fortfarande trött, kissnödig, lite hungrig & förvirrad.

Idag blir det tårtbak, smörgåstårtor och "vanliga".

Imorgon kommer allt folk, jag kommer få scenskräck. Jag får lätt det, man kan ju tro att jag är hur tuff som helst. Men jag är fasiken värre än min katt som sticker bara man tittar på henne. Haha, hon är en äkta fjant. Så fjantig kanske jag inte är, men nästan.. nästan.

Inte har jag ju nån bra film att se heller, har lånat ut de bästa till Emelie.

MEN HÖRRNI, jag köpte en ny bok igår. Så värt heter den.

Fatta sen när jag läst den, då kan jag säga till mamma:
De var så värt det!!

HAHA

3 kommentarer

Jessi Fox

13 Aug 2010 09:20

vaaa skaru baka tårtor och grejer??? jag vill också smaka!!! klart det går bra. de blir vafan man gör det ;D

N I L M A

13 Aug 2010 11:49

fortfarande? :O hur länge har du vart kissnödig egentligen? hahaa..

Fanny

13 Aug 2010 23:21

Vad ska du göra imån? Sjunga in för allt folk eller?:P vilka nu allt folk är.

Kommentera

Publiceras ej