Solen skiner och jag med den.

3kommentarer

Jag tänker erkänna mina brister: jag gick upp kl. 13 idag!


Nattens funderingar:

- hur många JD finns det egentligen? Jag, han i Scrubs. Hur många fler? Kan man inte köpa sig en ensamrätt eller så? Fast de kanske inte går när namnet redan finns i en serie? Fler serier? Filmer? Anyone? Hjälp! Domänen jd.se är ledig, jag ska nog haffa den! Hur gör man? Haha. (kanske inte borde säga det här för då kanske någon annan gör det, någon som vill tjäna miljoner på mig, aaas)

- har ingen mer, orkade inte tänka så mycket inatt. skrev bara funderingar för att det låter bättre än fundering. så man slipper se trög ut, fattar ni de.

3 kommentarer

N I L M A

18 Apr 2010 15:39

haha om du vill ha den, gå in one.com eller loopia.com eller nåt sånt och registrera den! det går ganska snabbt och enkelt :D

Tobias

18 Apr 2010 15:48

Fast det är väl en upplevelse också ;) haha

Two olsson sisters

18 Apr 2010 15:50

haha, varför funderade du på hur många jd det finns?:P//Emma

Kommentera

Publiceras ej