parishiltondiesellacoste

6kommentarer

Fick en utmaning att visa mina parfymer jag äger, men wtf, skulle ju ta aslång tid eftersom jag har ett helt parfym skåp då jag samlar på det.
Så valde att visa mina 3 favoriter, med en bonus - förklaring varför!

1. Paris Hilton - Heiress. Absolut favorit! Den luktar så jäkla gott, finns inga ord eller egentligen varför jag älskar den, mår bra av doften.
2. Diesel Fuel for life. Doften som jag använde under hela London resan när jag var där, så det luktade hela tiden diesel, så varje gång jag har den så tänker jag på den superroliga London resan med Elin, Emelie & Terese.
3. Lacoste - Love of pink. Den första "märkes" parfymen jag fick, innan var de bara date och sånt som gällde. Men fick denna av min bror + en roll on, den luktar super gott och jag får upp mycket barndomsminnen av den på något sätt.

6 kommentarer

Daniel

28 Apr 2010 14:17

Känner goda doften ända hit!!!

N I L M A

28 Apr 2010 18:27

ooh, alltid nice med tips! den rosa gillar jag :

Fanny

29 Apr 2010 00:13

Sv: äh! Jag är inte korkad:P



Oh, 1. Paris Hilton - Heiress luktar party enligt mig!;D

B

30 Apr 2010 00:44

Haha bra att nån vill läsa min blogg, och inte bara för att snoka;D För det är det dom gör dom jävlarna som inte kommenterar vettu;D

Nä fan vi kan ju inte dö båda två. Vilken förlust för världen.

b

30 Apr 2010 00:46

BTW senaste inlägg 28?! Skärpning! Orkar inte läsa nå mer om dina j*vla.. poff poff...ömmm..Parfymer hette ja!

Jessi Fox

30 Apr 2010 07:34

jag måste fan lukta på den där i mitten... och tjacka den till höger! vilken euforisk känsla att lixom bara kunna bli slungad tillbaka till tonåren av en parfym ;D

Kommentera

Publiceras ej