jag&kattenjansson

4kommentarer

April är en hektisk månad, det är nu alla ansökningar (nästan) ska lämnas in till skolor till hösten. Jag har fullt upp, jag ska söka 5 olika utbildningar. 2 st i Stockholm (fanfanfan) 1 i Göteborg, 1 i Orsa, 1 i Söderköping. Och nu ligger jag och kollar boende ifall man kommer in så man slipper gatan.
Så jag ropade hit min bästa vän, för han måste också vara med och bestämma.
Vi har lite delade meningar.


Inte så gääärna, säger han här.


Dig går det ju inte att diskutera med, säger han här.


Såg rätt så bra ut. Mjau!

4 kommentarer

Fanny

14 Apr 2010 15:53

Hahaha på så vis:P



Men stockholm?

pimpXprincess

14 Apr 2010 18:57

Svar: Fixa ihop lite tacos då? ;)

N I L M A

14 Apr 2010 19:22

aaw, söt kisse!



sv: jadu, Stadium, Intersport, Team Sportia etc.

Anonym

15 Apr 2010 14:51

naw, söt katt:D

Kommentera

Publiceras ej