Ett natt inlägg.

4kommentarer

Excuse me for bad update today!

Har kommit hem från jobbet nu och är ombytt liggandes in daaa bed. Tänkte kolla några avsnitt Scrubs innan jag snarkar ikapp med pappa! (okej, för att göra detta klart så ligger vi inte i samma rum eller så, men han hörs ändå!) Det känns som jag börjar bli som fanny, b är du vaken? (b är fanny, ett smeknamn på bunny som jag kallar lilla fanny hanny, inge komplicerat alls)

Imorgon är det läxa dag, måste tänka ut ordentligt vad jag vill göra för projekt och sätta igång på allvar. Så här får det inte vara!!


Ska bara lägga någon harpan innan jag kör igång med scrubs.
natti natti!

4 kommentarer

Tobias

18 Apr 2010 08:36

älskar att suktas, det vet du ;)

FLOOSAN

18 Apr 2010 10:01

trevlig söndag

N I L M A

18 Apr 2010 11:56

haha jag har blivit lite halvt beroende av harpan på sistone ;P

Fanny

18 Apr 2010 16:57

Haha, nä jag sov nog vid den tiden faktiskt:P

Kommentera

Publiceras ej