Det är lördag folk!

3kommentarer

Minn historia: Jag tvingade mig själv att vara uppe till nästan 03 inatt, bara för att sova ut idag så jag orkar jobba ikväll/natt. Men jag tänkte prinsessa liv och glömde bort verkligheten, för som vanligt på helgerna ringer min bror 100 signaler tidigt på morgonen!! Att jag aldrig lär mig, eller att han aldrig lär sig. Eftersom mamma & pappa sällan är hemma på lördagmornar kan han ju ringa mobilen direkt, bara en liten tanke sådär.
Sen snackade jag med mamma i telefon, och som vanligt ska pappa hålla på och dryga sig i bakrunden med en stackars hungrig Josefine. (grejen är att dom äter aldrig det han säger, han tycker bara om att retas) OCH YES, VI ÄR NÖRD-FAMILJEN NO.1!

Pappa: ååh vad gott med kinamat, mm... biff med bambuskott.
Jag: Suck..
Pappa: Josefine då, vill hon ha en korv med bröd?

Josefine vill festa! (men hon måste sitta lydigt och vänta tills nästa helg)

3 kommentarer

Jessi Fox

17 Apr 2010 12:39

jag är ett cp som har förbannat svårt att svara på kommentarer... men här är jag.

N I L M A

17 Apr 2010 18:55

ahh surt att vakna av sånt :P

Fanny

18 Apr 2010 01:41

Äh är väl ingen konst att vara uppe til 03;D

Mm nästa helg då jävlar!

Kommentera

Publiceras ej