Det är lördag folk!

4kommentarer

Det är så skrattretande så jag nästan börjar gråta (ligger redan och gråter för jag lyssnar på den där gabriellas sång nu igen) ställde klockan på 10.30 idag, tänkte att då får man sova ut och så hinner man med allt innan de är dags att åka. Ja, vad var klockan när jag vaknade då? Jo 6.30!!!

Kuul, nu kommer jag bli sen bara för att jag är seg och trött istället.

Idag är det fest och jag mår sämre än vanligt, kanske ska ta ett glas redan nu?


Huuuuuuuuuungrig är jag också..

Orkar. Inte. Gå. Ner. Och. Äta... Än..

4 kommentarer

N I L M A

24 Apr 2010 15:21

usch, så tidigt ska du ju inte vara uppe :O

B

25 Apr 2010 18:02

Visserligen va det ju det. Men jag orkar inte med sandviken längre:/

ERICAPERZZON

25 Apr 2010 21:03

Det är så trist att vakna tidigt när man vill sova;P Blev det något glas?;P



Svar: Du är för gullig du!:)



/E

N I L M A

25 Apr 2010 21:53

sv: ååh hade vart superkul om du kom tillbaka! jag tror inte du ska behöva ha samma namn igen men är inte 100% säker så ska kolla med Stina som äger sidan så återkommer jag :)

Kommentera

Publiceras ej