Så får det bli helt enkelt

1kommentarer

(jag har bestämt mig för att inte skriva ut i bloggen om hur dåligt jag mår och hur skit allting är, jag tror inte det är något som någon är intresserad av helt enkelt. så alla dom negativa känslorna ska jag försöka hålla för mig själv, fylla mig själv med som en ballong. kanske spricker jag, det hör ni isåfall)

Så därför nu så frågade jag Lina Pina om vad jag kunde skriva i bloggen.

Lina säger:
 du kan skriva om hur bra jag är! :P
JD säger:
 hah! vad skulle jag då skriva?

Det lät omöjligt? Så jag skriver om hur bra hennes lilla Sven är, för finns det någon bättre. Man kan ju undra vart han ärvt det ifrån? Finns det någon långt bak i släkten som jag inte vet om? Spännande, Lina! Har du nått släktträd som jag får kolla på?

1 kommentarer

emma

28 Oct 2009 16:35

tack (: vad sysslar du med idag?

Kommentera

Publiceras ej