Ibland förvånar jag även mig själv

6kommentarer

Ikväll tänkte jag köra en riktig rengöring i ansiktet, man kan faktiskt behöva det ibland, tro det eller ej.

Borsta tänderna (vita tänder finare ansikte)
Tvätta ansiktet med apoteket tvålen
Tvätta med Body Shop krämen
Smörja in ansiktet med Body Shop kräm (nattkräm)
Borsta håret (illa nog har jag inte gjort det på minst 1 dag)

Sedan gick jag och lag mig i sängen framför datorn, och då slog det mig: Jag gjorde ju bara dom två första. Men när jag väl ligger orkar jag inte resa mig.
Vi kör imorgon, mitt ansikte är ändå rent. (?)

OCH DET VAR ALLT FRÅN JOSDIL OCH HENNES FACE FÖR IDAG, VAR GÄRNA MED OSS IMORGON IGEN. DÅ ÄR VI TILLBAKA MED NYA SPÄNNANDE SAKER.
(ett helt inlägg om mitt ansikte? jiisus, jag skäms)

6 kommentarer

Ellis

28 Oct 2009 23:27

sprutan dödade mig gör svinont nu i efterhand! :(

Fanny Lundström

28 Oct 2009 23:34

Wöw ett helt inlägg om fejjan. Mer än vad jag klarar av;P



Sv: Tack!

Lina Pina

29 Oct 2009 00:28

Ibland, trot eler ej, så förvånar du till o med mig! :P

emma

29 Oct 2009 00:43

hur har din kväll varit sötnos? (:

Lenita

29 Oct 2009 07:34

Härligt.. jag följer gärna er imorrn o :)

emma

29 Oct 2009 08:18

kolla gärna in min blogg :D

Kommentera

Publiceras ej