Fett problem

4kommentarer

Jag har riktigt dåligt samvete just nu! Var ju inne hos Lenita idag, började med en fika i form av kladdkaka. Efter en timme eller så, då blev det mat i form av kebab tallrik. Sen blev det fika igen!! Fast då bara typ en halv mazarin, jag har slängt bort mycket pengar på... fett! Hela min kropp är gjord av fett ändå slänger jag ut pengar på ännu mera? Hur sjukt är inte det? (svara inte)
Det var en jätte trevlig och mysig dag, inge fel så. Men allt det där, ojojoj. Och inte hann jag med någon riktig promenad eller träning idag heller vilket gör det ännu mer tragiskt. Imorgon ska jag hinna med något, kommer ha dåligt samvete i minst en vecka alltså.
Ända tills nästa helg då det blir fest med massa alkohol!
(men hallå, festa måste jag ju)
Tills dess blir det lugna puckar med ätandet säger jag bara!

På fredag är det vägning, då kommer jag sätta upp ett system i bloggen så ni får hänga med också. Kommer ej skriva ut hur mycket jag väger (för privat) utan det kommer mer se ut såhär:

Gå ner: 35 kg
Kvar: (det vet jag ju inte nu eftersom jag inte vägt mig)
Men så kommer det se ut iallafall.
Hoppas det går foort!!
(fast inte i den takten jag hade idag, ush)

4 kommentarer

Else-Linn

13 Oct 2009 23:24

Gott med både kladdkaka och kebab :)



Jag ska på maskerad i helgen och skulle uppskatta förslag på en bra maskerad-outfit :)



KRAM!

Ida

13 Oct 2009 23:28

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

jossan

15 Oct 2009 22:10

35 kilo är mycket, men klart du fixar det! Pepp!:D Ett tips är att sätta upp delmål, tex sikta på 5 kilo i taget så känns det inte lika svårt :)

Viktoria

11 Oct 2012 01:07

Jag har samma problem som du har haft. Såg dina bilder nu och det är en otrolig skillnad.

Ska försöka ta tag i min vikt jag med, men mitt mål är dessvärre ännu högre än så. Jag skulle vilja gå ned minst 50 kg. Det är jäkligt mycket, men jag är så kort och så stor så jag måste verkligen.

Fortsatt lycka till! Kram

Kommentera

Publiceras ej