Enjoy

3kommentarer

5 hetaste sakerna just nu:

Riverside - Helt klart en drog man inte kan sluta med, svt play i löööv you! Alla som inte sett skiten, på med datorn (eller förmodligen är den på om du läser?) men in på svt play och kolla in det, jag garanterar. du blir högre än ett höghus i spanien!

Spotify - Okej, hur länge har inte det varit hett? Men ändå, fatta asbra musik hela dagarna. Om man har min spellista då såklart!

Skype - Jag kan se Ellen när jag vill!! Världens smartaste uppfinning, hon bor i Umeå, jag bor typ 70 mil längre ner, men där är vi bara centimeter från varandra. Jag kan inte riktigt ta på henne, bara ytligt. Men jag kan luftkrama, hur bra är inte det?

Min mus - (LÄS: alltså datamusen) Den lixom blinkar i färger, helt plötsligt är den lila sen blir den grön. Jag menar hur coolt ä int dä?

Eld - Ja det säger ju sig självt, eller?

3 kommentarer

frida

19 Oct 2009 22:53

Haha, du skriver väldigt underhållande!

fr

19 Oct 2009 22:53

Lina Pina

19 Oct 2009 23:00

Men vaddå, jag fattar ingenting.. 5 hetaste sakerna eller hur?1 Måste vara nått fel, för jag står ju inte med på listan!!!

Kommentera

Publiceras ej