Det blir inte alltid som man vill

6kommentarer



När jag var liten (mindre) så ville jag alltid vara en karaktär ur varje disney film. Jag ville vara lilla sjöjungfrun för hennes fina hår och att hon kunde simma och leva i vattnet. (och ha den roliga krabban omkring sig hela dagarna) Jag ville vara Kiara för att Simba var så söt. (vem vill inte vara ett lejon ibland?) Jag ville vara lilla söta rosa Nasse, så liten och oskyldig men ändå en stor del. Jag ville vara Timon, men jag såg ut som Pumba.

Men sen växte jag upp, och blev ingen utav dom.

SNIPP SNAPP SNUT SÅ VAR SAGAN SLUT!

6 kommentarer

Tobias

29 Oct 2009 20:59

Haha det är nog inte det, jag älskar att sukta mina läsare ;)

Lina Pina

29 Oct 2009 21:17

Josefine en fråga! När växte du upp?! Det har jag helt missat :P

emma

29 Oct 2009 22:14

har du en bra kväll sötnos? (:

Tobias

29 Oct 2009 23:32

Imorgon kommer jag sukta er ännu mer ;)

emma

29 Oct 2009 23:47

har du haft en bra kväll? (:

Malin-Hockeyfruga

30 Oct 2009 10:55

ok!:) hahah nasse..så söt..

ska du hitta på nåt skoj idag?

Kommentera

Publiceras ej