Damn you facebook

2kommentarer

Loggade in där nyss, och ser en del Hofors-bor som skrivit att det snöar. Dom ser det snöar. Jag hade persiennerna(stavning?) nere, så jag rusade upp ur sängen för att kolla ut och se om ryktet stämmer.
Tamme sjutton, det gör det. Lite vitt ute!

Jag säger bara: ÅH NEJ! Nu kommer dom hala tiderna.
Ja för det är så det är, jag halkar, 80% av vintern ligger jag på backen. Man kan säga att jag vilar, jag har kört den repliken några gånger, det låter lite bättre. Men det är inte alltid den funkar, hur mycket behöver en människa vila lixom? Då finns det ju skönare ställen!

2 kommentarer

sarabraceface

19 Oct 2009 09:54

uffa för snö. :( redan. HÖSTEN DÅ?

joo men lite färgladare som sagt! : D

sanna

19 Oct 2009 10:06

Ha en trevlig start på veckan :)

Kommentera

Publiceras ej