I'm a mess and it starts to show

5kommentarer

Det finns ett par, alltså en tjej och en kille, som är tillsammans, alltså som ett par.. Som irriterar mig just nu, och då menar jag inte bara irriterar, utan IRRITERAR.
Fan vart jag än kollar på centrum så står dom där, och på bussen så har dom 2 dagar i rad setat sig framför mig och håller på och gullar hela tiden!
Vill ni något? Är ni skickade från han där uppe för att göra mitt liv ännu mera olyckligt? Äre så, äre så? Säg det isåfall, för jag tycker inte att jag borde förtjäna det.

Bara för att ni har det bra behöver ni inte ha det framför mina ögon.
Iallafall inte 24/7. Okej? Överens?

Ni vet, det kunde funka bättre om ni hjälpte mig också.

5 kommentarer

Malle - Hockeyfru

26 Nov 2009 19:39

hahah sälland :D hahahha jävla jobbigt, lyckliga gulligull-människor kan väl bara ta in på hotel eller.. ahha

N I L M A

26 Nov 2009 21:21

ojdå, bad day?

Tobias

26 Nov 2009 21:42

Jag äter alltid frukost vid lunchtid, går ju upp då ;D haha

ERICAPERZZON

26 Nov 2009 21:43

Det värsta jag vet är par som håller på hela tiden! Det kan dom göra hemma! Är man ett par är man även bra vänner och i folksamlingar tycker jag at man kan vara vänner och hemma kan man sitta fastklistrade om man nu har ett behov av det:P



Svar: ja jag är nöjd medd et:)



/E

Jenny från klassen

27 Nov 2009 23:37

Hm den verkligen gränsen tycker jag är när "ett" par även fast det är nyförälskade sitter och "gullar" och hånglar oavbrytet när det bjudit in än för en fika....Liksom hallå ni bjöd hit mig...jag lovar jag ska inte stanna längre än en timme..men medans jag är här i erat hem kan ni fan vara sociala

Kommentera

Publiceras ej