Var rädd om fingrarna!

7kommentarer

Jessica skrev precis ett inlägg på sin blogg ->HÄR<- att hon skadat sitt finger, (sin tumme för att vara nogrann) finns en bild där också ser ni.
Men då tänkte jag, vilket sammanträffande egentligen.

För min bror ringde nämnligen för 1 timme sedan (typ) och var på väg in på akuten i Gävle för att ha fastnat med fingret på jobbet. (han är byggare)
Det finns vissa olikheter i dessa sagor också, kan jag nämna:
Han bröt av benet i fingret.
Han måste sy.
Han blödde ur allt blod ur kroppen. (okej det går inte ens)

Vet inte hur illa det är, hoppas han får ha fingret kvar?
(och för er som undra så är det långfingret på höger hand)
Efter dessa två insidenter ska jag vara mer försiktig med mina fingrar!

7 kommentarer

Tobias

02 Dec 2009 16:51

Gott med kladdkaka :D



haha dom var coola, ha på julafton ;)

Jessica

02 Dec 2009 16:54

hahahhahahhah SAY WHAAAAAAAAAT!? när jag kom hem tänkte jag.. Åh vilken tur att jag inte bröt fingret iaf..

hahahahhahaha

fyfan

hahahhaha

Tobias

02 Dec 2009 16:59

Dom gudliga på nyår vore så jäkla coolt :D

ERICAPERZZON

02 Dec 2009 17:38

Ja man ska vara rädd om fingrarna:P



Svar: tack så mycket:)



/E

N I L M A

02 Dec 2009 17:51

åh hoppas det går bra med brorsan din!

Gisela

02 Dec 2009 19:08

lol, alla ska skada tummarna nu;) en vän till mig skar av sin tumme på jobbet förre veckan. så han fick sy.

Malle - Hockeyfru

02 Dec 2009 19:10

thanks dear! ajaj de lät fan inte skönt:(

Kommentera

Publiceras ej